Medya, özellikle ülkemizde medya çalışmaları alanında araştırma yapanlar için zengin bir sorunsal havuzuna sahiptir. Dünya medyasındaki gelişmelere paralel olarak yaşanan meselelerin yanı sıra ülkemize özgün gelişmelerin varlığı medya araştırmalarının sürekli güncellenmesini gerekli kılmaktadır. Türkiye’de medyayı büyüteç altına aldığımızda karşımıza çıkan veriler, bu alanda çalışan her akademisyene önemli bir görev yüklemektedir ve dolayısıyla genç akademisyenlerin araştırmaları önem kazanmaktadır. Büyütece Takılanlar genç akademisyenlerin medyayı çözümleyen ve yorumlayan makalelerinden oluşmaktadır.
Künye
Kitabın Adı: |
Büyütece Takılanlar |
Hazırlayan: |
|
Baskı tarihi |
2015 |
Dizi Adı: |
Tarih - 129 |
Baskı Adedi: |
100 |
Sayfa: |
167 |
Ebat: |
13.5 x 21 cm. |
Kağıt: |
Enso 70gr. |
Kapak: |
Bora Gürsoy |
Cilt/Kapak: |
300 gr. Mat, Amerikan, 4 Renk |
ISBN/Barkod: |
978-605-9022-49-1 |
İçindekiler
Başlarken
ALZHEIMER HASTASI VE YAKINLARININ "UMUT"UNUN YENİDEN ÜRETİMİNDE MEDYANIN ROLÜ
Gözde DALAN POLAT
PROPAGANDA VE SİYASETİN TÜKETİMİ
Melis ERGENEKAN ARSLAN
Y. Kerem ARSLAN
TELEVİZYON DİZİLERİNDE UYGULANAN REKLAM ÇEŞİTLERİ VE YENİ YÖNELİMLER
Berat GÜLERYÜZ
HATIRLI PAZARLAMA (INFLUENCER MARKETING) MODELİNİN DİJİTAL MECRALARDAKİ UYGULAMALARI
Serap ERGOĞAN
ÜNİVERSİTELERİN SOSYAL MEDYADAKİ AKADEMİK BİLİMSEL PAYLAŞIM SÜREÇLERİ
Şebnem GÜRSOY ULUSOY
HUKUK VE REKLAM:2013 YIINDA ALINAN REKLAM KURULU KARARLARI
Kübra TANRIKULU
DİZİN